.

.

.

Friday, September 24, 2010

finding the perfect one










I really love crocheting rugs. I am trying to find the perfect pattern for a crochet rug. Some patterns are very pretty but not at all suited for rugs. I tore this one up because the rug wasn't steady enough and I needed the grey yarn for trying out another pattern.

I wish you all a great weekend.

If you are in Vaasa tomorrow, Saturday, do come and say hello (and listen to good music and have a cup of coffee) at Kraft&Kultur at 12 a.m. Rauhankatu/Fredsgatan 16 A 26.



6 comments:

Cilla said...

Hoppas de blir en mysig spelning på kraft&kultur!

Margret said...

I'd love to know when you find the perfect one, I've been wanting to make a similar project but with recycled bread bag yarn. I've ordered this book... Crafting a Meaningful Home, because it is supposed to have a pattern in it for a crochet floor rug.

Tallback said...

åh vad fin. borde verkligen få lära mig göra en sån där. superfin.

förresten har jag en låt som kanske eventuellt skulle vara lite rolig att få sjunga i kören. får man ge förslag?

/monica

mammagrön said...

Har du klippt "trasorna" till mattorna själv? Mattan ser ju fin ut, men förstår att den kanske inte är så stabil. Jag har klippt en massa trasor av gamla kläder och lakan. Nån vacker dag kanske jag väver en trasmatta. :-)

Missade dig tydligen på Doo Bop för en vecka sedan. Vi kom in dit just då bandet slutade spela. Snacka om bra timing... ;-)

Lauren Leggatt said...

The rug is so pretty! i love the two pink and green colors together! to bad you have to unravel it!
~Lauren
I'd love it if you'd check out my blog
http://theperfectpearpair.blogspot.com/

Sofie said...

thank you all for your comments!
I'll keep you posted on my quest for the perfect one:)
tack för alla kommentarer!
jag ska hålla er uppdaterade om min jakt!
S