.

.

.

Tuesday, September 30, 2008

Pimp my spice shelf

Finally, I found small jars to keep my spices in so I do not have to hide them in the cupboard.

Simple project:
DROPPAR jars from IKEA
Permanent marker
Spices

I am a perfectionist when it comes to hand writing on something visible, so I practiced a lot before permanent marking the jars. I could have done better, I must confess. A funny thing about me is that on some days I write flawlessly, esthetically that is, and on some days nothing looks good. Anybody else got that problem or funnyness about them?

Get those bags of spices out and fill the jars.

Now I just want to renovate the kitchen to match the jars:) That is a slighter bigger project that we will start soon, hopefully! We have dreams and plans.

When the kitchen is ready I will buy a picture (look in the lower left corner of the photo) from Lundagård! That is, if nobody else has bought i before me. But I know that LinneStina, lady of Lundagård that is, is all about custom making. I might ask her for a piece for our new kitchen later on.

S

4 comments:

Anonymous said...

oj nej oj nej jag har en konkurrent :) Jag har velat sen juni om jag ska slå till och köpa samma tjusiga tavla som du har ögonen på eller ej, har ingenstans att sätta den bara... I love it, få se vem av oss som hinner köpa den först :)

Anonymous said...

Det där med handstil är ju knepigt, det finns så mycket som inverkar. Pennan, underlaget, och hur trött man är. Du skulle se vissa av mina dagbokssidor, hopkomna långt efter midnatt... Överlag tror jag att sinnesstämningen inverkar ganska mycket.

Susann said...

Jag har alltid beundrat din handstil och kommer så göra även i framtiden - du har inget att bekymra dej över! ;) Jättefina burkar - det är konstigt det där hur det blir lite svallvågstänkande... När man har en sak vill man så gärna ha en annan osv osv, en ond cirkel. Men det där med nytt kök är ju bara nånting man verkligen längtar efter! Ska vi längt ilag!?

Tegsta G�rd said...

Jag har samma problem när jag tecknar, vissa dagar löper allt perfekt och vissa dagar känns det som om jag aldrig skulle ha hållit i en penna. Samma fenomen har jag märkt när man ska tala ett annat språk, vissa dagar pratar man bra och vissa dagar känns det som att alla orden försvunnit.