.

.

.

Thursday, February 8, 2007

mitt nya hem / my new home

Jag har längtat, inte riktigt vågat erkänna det, men nu kan jag inte hålla mig mer. Jag vill också ha ett eget hem på webben. Dela med mig av saker och upplevelser. Är en junkie på hantverkar-bloggar och blir lycklig av alla bilder på egenhändigt gjorda underverk. Nu vill jag vara med och leka!

Välkommen hem till mig!


I have longed for it, but never had the guts to admit it, until now! I cannot keep still any longer: I too want my own home on the web. I want to share things and experiences! I am a junkie on crafty blogs and I get happy by all the pictures of homemade wonderfuls. Now I am in the game!

Welcome to my home!

1 comment:

Patrik said...

Välkommen till blogvärlden... Du kommer antagligen drbbas av följande: en fas när du tycker det roligaste som finns är att blogga och du får en massa intressanta och inspirerande kommentarer. Sedan efter ett tag minskar kommentarerna (nyhetens behag du vet) och du börjar undra om det är nåt fel på det du skriver. Så får du lite dåligt samvete för att du inte bloggar så mycket som tidigare...

Eller så inte. Man vet inte. Men bara så du är förberedd.

Patrik