.

.

.

Thursday, August 7, 2008

MALAKTA August 10th


KLÄDBYTARDAG VAATTEIDEN VAIHTOPÄIVÄ (Clothes Swap)
10.8 kl 18.00

kläder/vaatteet: DU/SINÄ
musik/musiikki: Wasa Unplugged
foto/valokuvia: Ken Kackur
estetik/sisustus: Minna Östman
bakverk/leivoksia: Malakta Maja

för endast 5€, ainoastaan viidellä eurolla!
Välkommen- Tervetuloa!

(Info taken from Maja's blog. More info on malakta.fi!)

I will be there with inspiration on refashioning clothes. I've done some refashioning, you might have done more, that is why you too should come and be an inspiration! Bring clothes you do not wear anymore and take home some new garments, and if needed make something new out of them!
Music by this quartet will be heard in the old dairy. It will be a good ending to a good evening, once again hosted by Maja and Jukka at Malakta.

S

1 comment:

Anonymous said...

Det är mer än möjligt att din blogg är den vackraste blogg som finns, Soffa! Jag kan titta på den nästan hur länge som helst. Ibland, till och med ganska ofta, önskar jag innerligt att jag också skulle vara en estetiskt begåvad människa. Jag får försöka tacka för det jag har i stället för att sörja att jag inte skulle komma på ens en bråkdel av allt det du gör och att har bårdtapeter hemma och inte ens bryr mig.