.

.

.

Wednesday, July 25, 2007

Baby sitting Hans and Gretel

These two beauties are living with us this week, when their human parents are out camping. A mother follows with them so we are now 5 lives living in our little house. I grew up with cats, since I lived on a farm. But it has been almost 10 years since I've had my own cat. And now they have gone hiding. It's not easy finding two small ones in a house (though it is little) full of all kinds of stuff, all in an unorthodox order... I guess they'll come out when they get hungry.

This is Hans

and this is Greta, she has got only one eye, just like a pirate:)

S

4 comments:

Anonymous said...

Nämen vad söta katter!

Jag gillar bilderna du sätter ut här. De är så enkla samtidigt som de är väldigt spciella. Det är alltid lika kul att se vad du fångat med din kamera ;-)

Under förra recepthäfte-mötet diskuterade vi lite pärmbilder. Jag har pynjat på lite i Photoshop och tänkte att jag kunde göra något vettigt för en gångs skull (annars trixar jag bara på), resultatet blev två förslag på pärmbild till häftet... Om du är intresserad att se kan jag skicka de via mailen?

Ha det så gott!
Sabina

Anonymous said...

Oh, they look like my kitties, Dexter and Daisy! Too cute!

nikkishell said...

What cuties! I like his fluffy beard :)

Anonymous said...

Öjuvligt söta! Hur ska du lyckas lämna tillbaka dem? :)