.

.

.

Monday, April 9, 2007

Tacksam i vårsolen

Glada försenade påskhälsningar till er alla!
Jag har njutit lediga dagar i Tärnafjällen tillsammans med min mans familj, firandes min svärfars jämna år. Vi fick uppleva vackert solsken och härlig storm!

Nu är jag hemma hos min familj från min sida:) och ska strax dricka kaffe! Tack gode Gud för fina familjer!

Kram på er!
S
Här är jag i mitt barndoms hems "orange-ryymi" som omtapetserats i grönt. Roligt att komma ihåg vilka namn man hade på olika rum eller för olika saker då man växte upp. Utanför fönstret syns Knippas-vidderna. Biskop emeritus Erik Vikström, som har anknytningar till granntomten Stråka, sa en gång att landskapet är så öppet att man kan se hela himlen då den sträcker sig från öster till väster och från norr till söder. Jag älskade att vakna upp och se ut genom förnstret på morgnarna.

No comments: